КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ

ІМ. А. С. МАКАРЕНКА


УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ!

 

Елементами дорослого громадянського життя моделюються в КПЛ ІМ. А. С. МАКАРЕНКА через учнівське самоврядування, діяльність якого направлена на розвиток управлінських можливостей ліцеїстів.

 

Головним принципом учнівського самоврядування є:

 

Практика і досвід роботи переконливо доводить, що учнівське середовище, самоврядування в ньому є унікальним соціумом, в якому зосереджений потужний творчий та інтелектуальний потенціал, енергія, прагнення до самоутвердження та самореалвзації учнів.

Це постійно спонукає адміністрацію ліцею, викладачів, майстрів в/н, керівників гуртків та спортивних секцій підтримувати і спрямовувати учнівське самоврядування, урізноманітнювати його форми, напрямки роботи, поглиблювати її зміст, надавати якомога більше прав у розв'язанні проблем ліцейного життя.

Спільно з адміністрацією та педагогами ліцею здійснюється проведення виховних заходів, а саме: спортивні секції та змагання, гуртки художньої самодіяльності, різноманітні концерти та свята.

Велика увага приділяється волонтерській роботі: акції "Від серця до серця", "Святий Миколай - дітям", "Допоможемо хворій дитині", допомога рідним воїнів, що загинули в Афганістані та Сході України.

Так, з ініціативи старостату, щорічно проводяться змагання на призи пам'яті колишніх наших учнів, що загинули в Афганістані Анатолія Семенова та Олександра Коробенка, та Олега Кукси, який загинув у зоні проведення АТО.

Учнівське самоврядування активно проводить роботу і в гуртожитку ліцею: проводяться різноманітні виховні заходи, змагання, конкурси.

Проходить щомісячний конкурс на кращу кімнату.

Вагомий внесок старостат вносить у підтримання чистоти і порядку на тереторії ліцею.

Анкетування показує, що учням подобається самоврядування, воно підвищує їх самооцінку, формує активну життєву позицію. Учні вчаться самостійно приймати рішення, проявляти ініціативу, готуються до дорослого життя.

 

Організація учнівського самоврядування в ліцеї - це процес передачі узагальненого досвіду певної культури кожному члену суспільства та кожному учневі зокрема.