КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ

ІМ. А. С. МАКАРЕНКА


Гуртожиток КРЕМЕНЧУЦЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЛІЦЕЮ ІМ. А. С. МАКАРЕНКА


До ліцею приїздять для навчання учні з різних куточків Полтаської та Кіровоградської областей, тому для них другою домівкою  стає гуртожиток, який розрахований на 150 місць. Приміщення гуртожитку розташоване по вул. Лікаря О.Богаєвського, 8 (неподалік від навчального корпусу ліцею) і  являє собою п’ятиповерховий цегляний будинок, який було введено в експлуатацію в 1965 році.

На 1-му поверсі гуртожитку розташовані навчальні кабінети  та побутові приміщення;

На 2-му поверсі розташовані навчальні кабінети та майстерні перукарів та кухарів;

На 3-у поверсі розташована бібліотека з читальним залом та житлові кімнати;

На 4 – 5-му  поверхах знаходяться  житлові кімнати.

 

На базі гуртожитку активно працює психологічна служба. Зняти психологічну напругу, стан тривожності, вирішити проблеми міжособистісних стосунків допоможе практичний психолог Шелест Станіслав Сергійович.

 

Викладачі, співробітники і вихователі приділяють  дуже багато уваги забезпеченню оптимальних умов проживання і побуту учнів, тому для цього приміщення у гуртожитку оснащенні необхідними меблями, обладнанням, пристроями.  

Учні проживають у просторих, затишних кімнатах.

  

На кожному поверсі розміщені кухні, душові кімнати, кімнати самопідготовки, встановлено телевізор та підключено Internet.

В учнів виховується дбайливе ставлення до майна гуртожитку та організовується його цільове використання.

 

Поряд із створенням комфортних умов проживання важливе місце відіграє і організація виховної роботи, яку проводять вихователі гуртожитку.

Батьки знаходяться далеко. А хто ж може привітати, підказати правильне рішення, по-материнськи допомогти? Звичайно, це – вихователі. Учні, що проживають в гуртожитку, завжди знайдуть затишок і пораду, не залишаться без уваги.

Свою діяльність вихователі спрямовують за основними напрямками виховної роботи: громадянське, правове, трудове, моральне виховання, формування здорового способу життя, художнє, естетичне та екологічне виховання, родинно-сімейне виховання, сприяння творчому розвитку особистості.

Під час планування виховного процесу вихователі постійно шукають нових підходів у вихованні, які відповідали б потребам розвитку і формуванню соціально-активної та національно-свідомої особистості, здатної до саморозвитку та самовдосконалення.Тому у своїй роботі з учнями  вони використовують такі форми і методи виховання: виховні години, тематичні вечори, бесіди, лекції, відверті розмови, конкурси малюнків, плакатів, виставки, гурткову роботу тощо.

Студентське життя – це найкращі роки у житті кожної людини. Звичайно, їх невід’ємною частиною є саме життя в гуртожитку, без якого, як кажуть, важко пізнати всі достоїнства та переваги студентства.

  

  

Життя в гуртожитку ліцею дуже веселе, різноманітне, гармонійне. Вечорами тут лунають гарні пісні. В вільний час учні розважаються, спілкуються та діляться своїми враженнями про студентське життя. Вони разом відпочивають і святкують дні народження, адже вони не просто сусіди - вони одна сім’я!