Інтегровані професії включають в себе дві або більше професій, які є близькими за професійними навичками та знаннями.
Кухар

– це фахівець з приготування їжі. Хорошого кухаря іноді називають чарівником, адже він може зі звичайних продуктів приготувати справжній шедевр, який принесе радість і насолоду людям. Страви майстерних кухарів нерідко називають творами мистецтва.
Повинен знати:
- рецептури та технологію приготування усіх видів страв та кулінарних виробів, особливості приготування національних, фірмових страв та страв іноземних кухонь;
- правила оформлення та подачі порційних страв та страв на замовлення;
- правила складання банкетного меню;
- приготування різних видів тіста та виробів з нього;
- основи, значення та технологію приготування дієтичного та дитячого харчування;

- ознаки доброякісності харчових продуктів та органолептичні методи їх визначення;
- умови, строки зберігання та реалізації сирої та готової продукції, напівфабрикатів;
- вихід готових виробів;
- санітарно-гігієнічні правила утримання продуктів, кухні, та службових приміщень;
- правила особистої гігієни;
- правила використання та призначення обладнання, виробничого інвентаря, інструментів вимірювальних приладів, посуду, тари;
- правила охорони праці, внутрішнього розпорядку і вимог пожежної безпеки.
Офіціант

– творча професія сфери ресторанного сервісу, одна з найбільш масових професій.
Професія офіціанта має три складові: правила сервіровки столу, правила і технічні прийоми обслуговування гостей і основні правила етикету. Офіціанти не тільки обслуговують відвідувачів, сервіруючи столи відповідно до встановлених стандартів, стежачи за чистотою, станом і комплексністю столових приборів, посуду, скатертин і серветок. Вони повинні добре знати меню, основні і сезонні блюда і напої, які пропонують гостям. Хороший офіціант повинен зуміти дати пояснення по кожному блюду з меню, знати, з яких продуктів готується кожне блюдо, які соуси можуть бути запропоновані до вибраного блюда, знати і пропонувати вина до замовлення, розповівши при цьому клієнтові про сорт запропонованого вина. Значить, офіціант повинен мати відмінну пам’ять.

Прекурасне знання асортименту – тільки одна з вимог до офіціанта. Крім цього потрібно знати етикет обслуговування: як і з якого боку подати блюда, стежити за наповненістю келихів, уміти розкласти замовлення із загального блюда на порційні тарілки, вчасно подати рахунок. Уміння спілкуватися з різними людьми – це невід’ємний навик для роботи офіціантом. Офіціант в рамках своєї компетенції може вирішити проблему, що виникла у клієнта. І головні якості, якими повинен володіти офіціант, – це мобільність, стійкість до стресів, ввічливість. Офіціантові просто необхідно знати основи психології, розбиратися в тонкощах настрою клієнта.

Необхідні якості
Офіціант повинен мати презентабельну зовнішність, адже він – обличчя закладу. Офіціант це та людина, яка створює атмосферу за кожним столиком. Йому необхідно створити таку атмосферу, щоб відвідувач захотів ще раз прийти.