МЕТОДИЧНА РОБОТА

Методична робота в ліцеї організована та здійснюється відповідно до “Положення про методичну роботу в професійно-технічних навчальних закладах” від 12.12.2000 р. № 582 та основі плану роботи ліцею на рік.

Педагогічний колектив працює над єдиною методичною проблемою: “Розвиток “Soft skills” як важливий чинник в навчанні кваліфікованого робітника”.

Методична задача знаходить своє відображення в усіх формах методичної роботи, а саме:

  • Охоплює тематику засідань педагогічних рад, роботи творчих груп та методичних комісій;
  • Простежується під час проведення методичних тижнів в ліцеї;
  • Заслуховується та аналізується на педагогічних радах.

Діяльність Педагогічної ради:

Робота педагогічної ради проводиться відповідно до плану, який складається на навчальний рік та затверджується на першому засіданні педагогічної ради.

Педагогічна рада КПЛ ІМ. А. С. МАКАРЕНКА обговорює і приймає рішення з таких питань:

  • виконання рішень по вдосконаленню освітнього процесу учнів;
  • аналіз якості знань учнів із загальноосвітньої підготовки;
  • заходи по професійній орієнтації молоді;
  • зміст навчально-програмної документації;
  • викладання окремих предметів і тем, якість знань, умінь і навичок учнів;
  • виконання навчальних планів та програм, дотримання термінів навчання.

Методичні комісії, персональний склад

Методичні тижні та декади

ОД-31 Про проведення тижня МК швейного виробництва

ОД-36 Про підсумки тижня МК швейного виробництва

ОД-26 Про проведення тижня МК природно-математичних дисциплін

ОД-32 Про підсумки тижня МК швейного виробництва природно-математичних дисциплін

ОД-38 Про проведення тижня МК сфери послуг

ОД-41 Про підсумки тижня МК швейного виробництва сфери послуг

Р-63 Про проведення тижня МК суспільно-гуманітарних дисциплін

Р-65 Про підсумки тижня МК швейного виробництва суспільно-гуманітарних дисциплін

Р-64 Про проведення тижня МК методичної комісії сфери послуг

Р-66 Про підсумки тижня МК швейного виробництва сфери послуг

Р-6 Про проведення тижня МК громадського харчування

Р-_ Про підсумки тижня МК громадського харчування

Участь у конкурсах з загальноосвітніх предметів, конкурси професійної майстерності:

2021 рік

  • ІІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти – 1 учасник
  • ІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів професійної (професійно-технічної освіти) з професії “Перукар” – І місце;
  • І Етап Всеукраїнського конкурсу World Skills Ukraine компетенція – “Перукарське мистецтво” – 2 місце;
  • ІІІ етап ХІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнів і студентської молоді імені Т.Г. Шевченка – 5 місце;
  • Обласний конкурс STEM проєктів – 2 місце;
  • XII Всеукраїнський конкурс з англійської мови “Greenwich PRO” – 12 часників, “Добрий результат” – 3 учасника;
  • ІІ Всеукраїнський відкритий марафон з української мови на платформі “HUMAN” – 4 учасника;
  • Міжнародний конкурс з інформатики “Бобер 2021” – 11 учасників;
  • Обласний квест з предмета “Перукарська справа” – І місце та ІІ місце.
  • Обласний конкурс буктрейлерів “Ні, я жива, я буду вічно жити” – ІІ місце;
  • Всеукраїнська гра з англійської мови “Puzzle” – 20 учасників;
  • Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру 2021” – 5 учасників, “Добрий результат” – 3 учасника.

2022 рік

  • І Етап Всеукраїнського конкурсу World Skills Ukraine компетенція – “Технологія моди”, 1 учасник повинен був представляти Полтавську область, конкурс було перенесено в зв’язку з воєнним станом;
  • XII Всеукраїнська гра з англійської мови “Puzzle” – 13 учасників;

2023 рік

  • Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру-23” – 7 учасників, “Добрий результат” – 2 учасника;
  • Всеукраїнський конкурс з англійської мови “Greenwich Pro” – 16 учасників;
  • І етап (на рівні закладу) Конкурс учнівських творів (есе) на тему “У чому секрет довговічності “Енеїди” Івана Котляревського?” – 7 учасників;
  • ІІ етап (на обласному рівні) Конкурс учнівських творів (есе) на тему “У чому секрет довговічності “Енеїди” Івана Котляревського?” – ІІІ місце;
  • Змагання з футболу серед закладів професійної (професійно-технічної) освіти – 6 учасників – І місце;
  • І етап (на рівні закладу) Міжнародний мовно-літературний конкурс імені Тараса Шевченка – 11 учасників;
  • XII обласна науково-практична конференція “Пізнання історичної минувшини в іменах – підґрунтя освіти нації” на тему “Науковий розвиток Полтавщини за доби Української революції 1917-1921 рр.” (до 150-річчя з дня народження гетьмана Павла Скоропадського) – 1 учасник;
  • Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності “Бобер” – 16 учасників.

ЗНО, НМТ

2021 рік

  • ЗНО – всього учасників – 107 ( Українська мова – 68, Українська мова і література – 39, Історія України – 98, Математика – 107, Біологія – 41, Географія – 66, Англійська мова – 11)

2022 рік

  • ЗНО – всього учасників – 96 (Українська мова – 65, Українська мова і література – 31, Історія України – 95, Математика – 96, Біологія – 24, Географія – 67, Англійська мова – 6).
  • НМТ – Всього учасників – 12

2023 рік

  • НМТ – всього учасників – 102 (Українська мова – 34, Історія України – 25, Математика – 34, Біологія – 5, Англійська мова – 4)

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників ліцею здійснюється у відповідності з графіками КПЛ ІМ. А. С. МАКАРЕНКА на базі ЦІПО м. Київ, ПОІППО ім. М. В. Остроградського; ПАНО ім. М. В. Остроградського. На базі підприємств міста Кременчука проводиться стажування майстрів виробничого навчання. Поза межами плану підвищення кваліфікації педагогічні працівники ліцею беруть активну участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо.

Основними напрямами підвищення кваліфікації є:

  • розвиток професійних компетентностей педпрацівників,
  • створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами;
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;
  • мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;
  • формування професійних компетентностей галузевого спрямування,
  • опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою;
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників) тощо.

Показники щодо стажування педагогічних працівників: